Personlig almanacka

Min kompis skaffade för en tid sedan en personlig almanacka. Hur fin som helst. Jag har själv varit sugen på att köpa en men inte riktigt tagit mig för. Nu upptäckte jag att man kan vinna en på en blogg och jag tänkte göra ett försök:


”Jag är med och tävlar i Carolinas Julkalender om en valfri almanacka från PersonligAlmanacka!  Var med och tävla du också!”

Favoritdesigntema är den från 2009-2010 med en fågel på en kvist.

Orsaken till varför jag vill vinna är att jag som jag redan nämnt väldigt sugen på just denna fina almanacka.
Den vore ypperlig att ha under kommande år för att komma ihåg när jag arbetar.
Jag har nämligen börjat jobba på oregelbundet schema igen efter att en tid haft vanliga kontorstider....


Kommentarer
Postat av: Coach Outlet

thank you for your post!

2010-12-29 @ 07:40:19
URL: http://www.coach7stores.com
Postat av: Coach Outlet

thank you for your post!

2010-12-30 @ 01:13:14
URL: http://www.coach7stores.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0