En vanlig tråkig tisdag

Har haft en skön dag på jobbet idag. Nästan ingen stress alls. Heja mej! Jobbade dock över lite och lyckades få Henke att fixa middag ;-) Inte illa...

Solen skiner faktiskt fastän det är lite för kallt och jag funderar på att snart gå ut och jogga lite. Måste ju börja träna upp konditionen då det snart är dax för Vårruset! Måste ju föregå med gott exempel när jag tvingar mina jobbarkompisar att deltaga.

Bara 3 dagar kvar innan Mamlö Aviaiton flyger mig o Johanna till Stockholm. Gud vad jag längtar. En riktig Stockholmsweekend med 3 trevliga brudar. Vi bor på hotell i nätterna två och har INGA planer alls. Tänk bara att flanera i stoooorstan. Kanske en glass om vädret tillåter. Lite shopping.  Hotellfrukost (!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0