Vill blogga...

... men vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Om ganska exakt 16 minuter börjar ER (Cityakuten)

Just nu står det 2-2 mellan Timrå - Skellefteå ( i hockey såklart )

"Säkert" är sååå bra! Särskilt låten "Någon gång måste du bli själv", mer känd som "Logiskt" med Petter.

I helgen  har jag hunnit med att både svettas på Schlagerklubben
samt sett Hellacopters avskedsturné

inte illa...

Nu har en ny arbetsvecka börjat
å jag har äntligen fått visitkort så man får känna sig lite viktig!!

Kommentarer
Postat av: Cilia

Jag älskar Säkert! ända sedan jag hörde textraderna "Kanske var du i en olycka

Borde jag redan köpa blommor tro

Undrar om du gillar garbera

Undrar om du hamnar i rullstol"



:D

2008-10-14 @ 18:17:42
URL: http://dq.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hur vore det med ett bildbevis på visitkortet? Du kanske hinner dela ut dem, så jag inte hinner se nåt. Har du skaffat dig en visitkorthållare också?

2008-10-14 @ 21:57:24
URL: http://lihedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0