Thailand

Herregud: Nu börjar det gå upp för mig: Vi SKA till Thailand... om typ exakt ganska 2 månader.
Idag har jag bokat inrikes flyget mellan Umeå o Stockholm så nu börjar det kännas ganska verkligt. Fick även mina semesterpapper underskrivna av chefen igår.
Nu är jag dessutom så pass frisk att jag kan börja fantisera om solen och värme utan att få "feber-ångest".... =)

Resan är inte helt planerad, eller rättare sagt, den är ganska helt Oplanerad. Vi vet att vi landar i Bangkok 6 januari. Vi vet att vi landar i Stockholm den 20 januari. Däremellan har vi en lååång och skön semester att se fram emot....

Några tips?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det var värst!!! Vad kul!!

2008-11-04 @ 20:00:35
Postat av: Carola L

Oj, då - ja ni får säkert varmare än hemma iallafall!

2008-11-04 @ 20:38:15
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Postat av: Mamma

TIPS!!! Huvudbonad! Enligt hörsägen. Whiskey på morgonen! Detta också enligt hörsägen.

För övrigt: Så himla kul att ni kan åka!!

2008-11-04 @ 20:51:26
URL: http://lihedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0