Packar

Håller på att packa!
Åker till Strömsund imorgon för första gången i mitt liv
På lördag ska jag heja på BJÖRN FERRY!!!
På söndag ska jag heja på BJÖRN FERRY!!!

På söndag kväll kommer jag hem igen!

Vi ska nämligen och se på skidskytte-VM i skidskyttemeckat Östersund (orten som jag förövrigt också besöker för första gången)

Jag, Henke och mor min ska åka, samt det nygifta paret Sundén Larsson och Ulrika!
Det ska bli hur kul som helst.
Tänk att få se Björndalen in action.
Alla häftiga tyskor med röda hår!

Håll utkik i TV! Jag lovar att vinka till er alla!

och om ni inte har bättre för er nu så tycker jag ni ska läsa Ferrys roliga blogg ferrytales som ni hittar via hans hemsida; BJÖRN FERRY

Så till alla "tråkmånsar" som missar årets happening önskar jag en riktigt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är utmanad! Läs mer på min blogg!

2008-02-10 @ 17:18:08
URL: http://sambra.blogg.se
Postat av: Linda Gosing

Jag hoppas ni har haft det trevligt, hörde att det var mycket folk på plats.

2008-02-12 @ 11:48:22
URL: http://lindagosing.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0