Jag vet

att man inte ska klaga, men nu har jag tänkt göra det ändå:

Jag är less less less!

Less på jobbet! (jo, jag vet, man ska inte klaga, trevliga arbetskompisar, stimulerande arbete, ok lön osv) Men jag är less för det har blivit för mycket! Har varit samordnare nu under några veckor o arbetat ca. 110 % o det känns för mycket. Det är frustrerande att inte få tiden att räcka till och inte riktigt känna sig nöjd med det arbete man utför. Allt detta går ut över mina kollegor och inte minst Henke-penke!

Less på vädret! Vi hade ju fint väder. Det var varmt soligt och alldeles underbart. I söder stod regnet som spön i backen och här var man tvungen att bada för att få lite svalka i kroppen. Men inte längre... Nu är det genomgrått, ca. 13 grader varmt och regn! USCH!!

Less på att vara trött och inte ta mig i säng i tid på kvällarna. Tjejen som förut sov ca. 9 timmar per natt är nu nere på ca. 6,5 timmar och det är inte riktigt bra det heller.

Nu har jag klagat av mig lite och redan känns det lite bättre!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det där är väl ingen klagan, det är väl verklighet. Håll ut!! Och så tror jag på bra väder när du tar ut din korta semester

2007-07-12 @ 12:25:02
Postat av: Carola

Vi behöver vattnet för att värma husen i vinter.
Det är klart att det tar mer tid i anspråk när man inte är inne i rutinerna, men du ska se att det går fortare och fortare att göra dina arbetsuppgifter. Du får e det så att trots att jobbet är eländigt ibland så har du iallafall bra arbetskamrater och okej lön.
Du har snart semester och får vila(???) lite.
Jag känner tvärtom att det skulle vara semester att jobba vissa dagar.

2007-07-12 @ 13:49:22
URL: http://mammamuh.blogg.se
Postat av: Sandran

Tänker på dej!
Men som en vän sa till mej en gång när det bosatt sig ett regnmoln bara över lilla mej och livet var trist i största allmänhet; Efter regn kommer sol! (man vet bara inte när... )
Men du ska se att det blir bra - bädda rent och gör en långnatt det gör susen för de flesta åkommor! Puss å kram

2007-07-13 @ 15:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0