Energi!!

I mitt förra inlägg eftersökte jag energikickar och det har jag fått nu!! Framförallt har sommaren infunnit sig! Den riktiga sommarvärmen kom under midsommarhelgen! En midsommarhelg som för övrigt firades traditionsenligt i Skellefteå, med bonnstan, grillning, gräsinnebandy och gott sällskap!
Åkte sen ut och sov i våra vänners sommarstuga "Himmelriket" innan jag på söndagen fick möta släkten på pappas sida som jag inte sett på år och dar!

Som bilderna visar har jag också planterat lite på balkongen, förhoppningsvis ska de vita små blommorna bli jordgubbar! (håller tummarna)

Vi har även fått lite ordning på kolonilotten, där frodas redan rabarbern och gräslöken. Förhoppningsvis kommer även potatisen, lökarna, morötterna och rädisorna...

Nu laddar jag för mitt livs längsta semester som infinner sig om exakt 7 arbetsdagar!! Snacka om att man blir arbetsless när man ser mållinjen!

Så rent sammanfattningsvis kan man bara säga att livet är gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0