Annorlunda påsk

Jag har haft en minst sagt annorlunda påsk utan egentligen påskfirande... 31 mars satte sig jag och mamma på direktplanet ner till Gran Canaria! Där njöt vi under en veckas tid av sol, värme och ledighet ! Vi bodde i Playa del Ingles, hade ca. 25 grader varmt mest varenda dag och hamnade på ett hotell som var över förväntan. Vi traskade runt soldränkta stränder, badade i poolen, åt vitlöksstinn tapas och åkte på bussrundtur i de regniga bergen. Vi provade också fiskspa och hann se både Michael jacksons och Elvis shower! Jag fick mig paraplydrinkar MED tomtebloss :-) !!
Vi återvände på påskaftonen. En mycket bra dag när skellefte vann!! Sen under måndagen började jag insjukna i en förkylning med snuva och hosta... Den har jag dragits med under denna korta arbetsvecka :-( ... Nu under helgen har jag bara tagit det lugnt och kurerat mig och mår nu mycket bättre!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0