Träning!

Grymt bra träningskväll!!
Efter några veckor där det näst intill inte blivit någon träning alls fick jag äntligen tummen ur och tog mig iväg till Iksu tillsammans med Henke. Vi körde en omvänd triathlon med spinning, lite löpning och avslutade med lite skön simning.
Hävdar härmed bestämt att triathlon (i alla fall Holmsjöns... som är den enda jag någonsin kommer ställa upp i) borde avslutas med siming och absolut inte i ordningen siming, cykling, löpning.
Helt vansinnigt att börja blöta ner sig för att sen cykla och bli iiiskall!
Idag klev jag än en gång av samordnarskapet och fastställer återigen att jag trivs bättre "på fältet"
I afton sändes som pricken över i "Little miss sunshine". Vilken feelgood-film =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0