Biancha

Låt mig få presentera senaste familjemedlemmen Biancha:
En Bianchi-racer som jag köpt begagnad av en tjej i klubben. Hon är bara en vecka gammal i hushållet. Jag har cyklat 3 gånger på henne och faktiskt fått rejält ont i skuldror och ryggslut. Det är inget ihållande men medan man sitter på cykeln blir man väldigt stel. Igår bytte jag till en kortare styrstam så jag inte behöver sträcka ut rygg och axlar fullt så långt. Rundan då gick väl lite bättre än de föregående trots regn och lite hagel (!). Vi cyklade ut mot Obbola/Holmsund och fick därför njuta av uppehåll och blåst efter vi passerat flygplatsen.
Nu hoppas jag att nyhetens behag håller i sig och att jag fortsätter cykla såhär ofta. Det är fantastiskt vilken skillnad det är mot min gamla Ideal-cykel. Biancha rullar såååå lätt!! =)

Kommentarer
Postat av: yamahajossan

Ser ut som en härlig resa till usa! Kul!!!

Jag vill också ha en sån cykel!!!! Kram Jossan

2011-05-11 @ 20:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0