Vasaloppssöndagen

Denna dag är i det närmaste helig!
Detta var egentligen en av de få sovmornar jag skulle få innan utlandssemestern, men var "tvungen" ställa väckarn i alla fall. Kl.7.30 pep mobiltelefonen och då var det bara att krypa upp till vardagsrumssoffan och slå på TV:n. Här ligger jag ännu skönt (kl.11.20) och njuter av att se skidlöparna plågas i fäders spår. Följer samtidigt vasaloppet.se och letar vänners resultat efter banan! Det verkar bli en spännande strid ända in till Mora och bara håller tummarna att det INTE blir en norrman som vinner denna gång ;-)

Har laddat med en skön söndagsmorgonsfrukost i form av kokt ägg, nypressad apelsinjuice, knäckebrödsmacka med leverpastej och två stora koppar kaffe! Vilken vasaloppsladdning (hahaha)

Om bara 1 ½ timma måste jag dessvärre till jobbet. Annars hade jag gärna letat mig ut i det uuuuunderbara vårvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0