bilder

Nu var det länge sen ni fick se några bilder härifrån Ume, så nu tänkte jag ta mig i kragen...

och NEJ, det blir inga bilder på nyklippta och nyfärgade Pernilla (mig får ni komma och se lajv istället)

Först ett par bilder från dagens promenad vid Nydalasjön. Hösten kan ibland vara sådär smärtsamt vacker:





och sen lite bevis på att det går framåt i iordningställandet av lägenheten: belysning ovanför skänken !!


Annars har helgen bjudit på ett väldigt trevligt barndop i kyrkstugan. Också denna vid Nydalasjön. En söt unge som bara var glad och ville prata under ceremonin, goda vänner, gott fika... vad mer kan man begära?

Gårkvällen bjöd på något så exklusivt som kräftskiva i Djäkneboda. En kompis har en stuga som i själva verket är en utbyggd bagarstuga med kamin. Behöver jag ens omnämna mysighetsfaktorn i detta? Kräftor har jag nog inte ätit sen 9:e klass då jag var utbjuden till Furuögrund. Det var lika gott som jag minns det, fast rackarns vad lite mat man får för sånt besvär... =)
Sen blev det en coronneturnering där jag inte alls vill dryfta resultaten...

Kommentarer
Postat av: Cheap Jordans

Thank you for taking the time to publish this information very useful!

2010-12-29 @ 07:42:53
URL: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0