Stickning

Inte illa för att vara första gången på typ 12 år... !?

Höll inte på att få till en enda liten ynka maska på mina nålar, men skam den som ger sig
Med datorn uppfälld med fina instruktionsbilder
mor i telefonen (handsfree såklart) och en mass svordomar så lyckades jag tillslut besegra brungarnet ;-)

Vet inte om maskorna gjordes på rätt sätt. Men de blev i a f nåt jag kunde utgå ifrån. Sen sa mamma hur jag kunde göra för att få till en såkallad resårstickning. 2 räta, 2 aviga. Gick lite sådär till en början... rev upp allt... började om igen....

Sen fick jag till o med till avigorna

så då dristade jag mig till att byta färg också.

Här ser ni resultatet med det jag kämpat med sen i lördag.
Se o njut....






Kommentarer
Postat av: Johanna i frostis

Perfekt! Nu kan du lära mig :)

2010-03-02 @ 21:18:43
Postat av: Mamma

Imponerad!! Efter vårt timslånga samtal med s.k. instruktioner från mig, trodde jag allvarligt inte på detta suveräna resultat. Men den Hedmanska envisheten har tydligen gett resultat ;)

2010-03-03 @ 10:55:40
URL: http://lihedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0