Besviken

jag har nästan flugit till Stockholm idag.
Med nästan, menar jag just nästan.

Jag steg upp i ottan. Väckarn var ställd på 05:15.
Gjorde mig fin, tog fin-klacke-skorna och målade till och med på lite mascara på fransarna
Gick ut till flygbussen och gjorde precis som man skulle: Betalade med kort!!
Åkte till flygplatsen. Var i god tid
Checkade in och åt en liten medhavd frukost.
Tog mitt exemplar av VK.
Gick ut till flygplanet och intar min excellenta plats 3A, läser tidning och njuter sen av starten. Jag gillar verkligen när planet acellererar....
Läser tidning.
Sover lite.

SEN

säger kaptenen något konstigt.
Vi får inte landa på Arlanda.
Något om väderförhållandena
Alternativen är Borlänge (som tydligen inte var något egentligt alternativ)
eller Umeå igen, med tankning och ny nedflygning

Väl uppe i Umeå igen fick jag ringa min skjuts, alltså den kvinna som skulle hämta mig på Arlanda och säga att jag liksom var på fel flygplats.
Slog sedan en signal till chefen
I samråd bestämde vi att det inte var värt för mig att åka ner igen då jag skulle ha missat en hel förmiddag.
Så jag klev av planet igen, lämnade igen mitt boardingpass och lämnade Umeå flygplats ganska....

Besviken!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha! men inte av skadeglädje

2010-03-24 @ 02:32:07
URL: http://lihedman.blogg.se/
Postat av: Anna

Men guud så drygt...och så trist att du missade din dag i huvudstaden :(

2010-03-24 @ 10:11:12
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Yamahajossan

Skit också!

2010-03-29 @ 06:13:39
Postat av: Sofia

Men det är bara så fel. Stackers dig som missade en dag i Stockholm :(

2010-04-02 @ 11:22:41
URL: http://wannabeastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0