Helg ... IGEN!! =)

Så himla skönt!
Har haft en hektisk vecka. Lite väl mycket på jobbet
Sovit ganska bra ändå
men känner trots det att det blir så himla skönt att vara ledig i 2 hela dagen

Just nu lagar Henke mat o lyssnar på "runt, runt, runt" nån Gotländsk låt... lagom bra

Jag sitter här vid datorn med guran i famnen
Hittade igen ackorden till "Trying to recall" spelar o sjunger

Längtar till melodifestivalen imorrn

Jossan: Nä, det blev inge drag nere på puben, i a f inte för min del.
Vi gick hem snett efter kl.22.
Såg några nya Fällforsbor, snackade lite med Tomas o Puffe, men det var alles
En tappad ölflaska (med innehåll) var väl det mest spännande jag bevittnade ;-)
Hoppas vi ses snart vännen!!

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

hihi! jag kan tänka mig att ni var lite slut efter innebandyn! Nästa gång SKA!!! vi vara med!



2010-02-07 @ 16:00:32
URL: http://yamahajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0