Fällfors

Har gjort ytterligare en helhelg i Fällis
Å vilken helg sen....

Köttsoppa hemma hos mor på fredagkväll
perfekt uppladdning för Laxdalens innebandycup
där vi ställde upp med "Sweet Team"

Jag stod i mål för första gången
spelade en innebandymatch för första gången

å som vi förlorade... hihihi
0-9
1-9
2-12
3-7
fyra spelade matcher där vi lyckades göra fler o fler mål för varje match. Mäkta stolta
Jag fick äran att sätta en boll jag med (stod bara målis i första matchen)

På aftonen gick vi ner på folkan med kusinen o fick se SAIK spöa skiten ur Lule

Sen gomiddag, även det på folkan, innan pubaftonen drog igång. Dryga 120 personer o ett suveränt band "Hat over hills"

Tidigkväll

Söndagmorgon med lite snöskottning

Sen besök hos far...
som skaffat sig internet!!! Det trodde jag inte

avslutade helgen med en snöig tur tillbaka till Umeå (där jag mest sov)

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

det blev en alldeles för tidig kväll för mig... jag orkade inte kommma ner... Men jag är nyfiken på om det hände nåt kul på puben!??:-)

2010-02-02 @ 20:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0