Resfeber

har resfeber
om lite dryga timmen åker jag nämligen ner till hufvudstaden
därifrån ska jag ta mig med buss upp till Uppsala

från centralstationen i Uppsala ska jag ta mig till akademihotellet

där ska jag checka in

Sen ska jag NJUTA!!
Längtar efter lugn o ro!
Har haft en grymt hektisk vecka, med massor av ångest, en del gråt o lite tandagnisslan

så ikväll ska jag bara schlappna utav...
njuta
och göra INGENTING!!

Imorrn blir det finfässt!
Henke ska nämligen promoveras (eller vad det nu kan kallas)
en fin tillställning med frack, hatt o långklänning
Promoveringen hålls på Ultuna
och middagen på slottet
det är ju inte var dag man äter finmiddag på slottet...
ser fram mot detta!!

Uppdatering till veckan igen... förhoppningsvis!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hann aldrig säga att ni ska ha en sån trevlig helg där nere! Hoppas du fick tag i klänningen! :)

2009-10-02 @ 18:12:58
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0