Händelserik vecka

Har haft ytterligare en ganska hektisk vecka

Gick på Barbrogympan i måndags o har (tro det eller ej) nästan träningsvärk ännu. Förstå vilken dålig form man är i ... jag skäms

I tisdags kom mor, med Erik o Trassel o bjöd på härlig blodpalt till middag.
Sen stannade Trassel kvar till fredag morgon då morsan o Erik drog till Åland på kryssning.
Lillkillen har skött sig exemplariskt o är såå gullig.


Onsdagen var jag o försökte spela lite innebandy, vilket inte gick bra alls. Haltade fram med mina ömmande lår...
Fick mig sedan ett underbart avsnitt av Greys!! Är så glad att det äntligen börjat om

På jobbet har det varit fullt upp hela veckan. Massor av arbete, några nya brukare o en ny timvikarie! Toppen toppen

Fredagen förberedde jag matklubben som skulle vara här. Mina kära vänner kom med lite vin o vi avnjöt pizza (!) o hemgjord glass

Igår morse cyklade jag ner på stan för att ta bussen upp till.... Lycksele! Där var det dax för bokklubb! Vi hade läst boken "Berlinerpopplarna" som jag varmt kan rekomendera.
Vi hann äta lunch på stan, gå o kolla lite i butiker innan de stängde kl.14 o gick sen hem till min vän som numera bor där uppe o surrade, fikade, åt ... Hur mysigt som helst. Kom hem med kvällsbussen vid 22-tiden!

Idag har jag fått en välförtjänt sovmorgon! Håller på att tvätta lite nu. Henke ska laga kalops till lunch o sen bär det av till Ersmark för födelsedagsfika!! Jippi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0