Skellefteå drive center

Nu är det dax för lite reklam!
Vi hade så himla kul under de dagar då Damien och David var här uppe
vi toppade med ett besök på ovan nämnda Skellefteå Drive Center
där grabbarna fick köra Audi TT´s på halkbanan
samt testa en rally-Volvo på rallybanan.
Jag fick åka med Damien när han för första gången körde på riktig norrländsk halka
å det var skitskoj
Sen fick jag åka lite rally med honom när han körde den gamla häftiga 240´n !
Då gick det undan
Fast det gick ännu mer undan när jag åkte med Bengt.
Han är ju ett äkta proffs. Visade sig att han kört både SM och EM i rally mellan 1985-1991, hur häftigt som helst. (Fast man blir lite torr i munnen av att hyperventilera i ca. 2 min.)

Nåväl, grabbarna grus "has gone public"
Gå in på Skellefteå drive centers´s hemsida och kolla in bilderna på våra kära vänner

Sen så kan jag VARMT REKOMMENDERA att anordna fester och äventyr uppe på gamla flygfältet i Fällfors.
Är man en grupp på mellan 10-100 personer kan man hyra in sig på dessa fantastiska banor och köra häftiga bilar och kanske äta lite god mat, basta lite eller bada lite badtunna! Låter inte det skoj!? Dessutom är personalen hur härlig som helst!!

Kommentarer
Postat av: jossan

Tänk så kul man kan ha i lilla fällis!!! :-) Har aldrig sett deras hemsida så tack så mycket!! Längtar lite efter dej!

2009-03-11 @ 06:35:49
URL: http://yamahajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0