Nä men allvarligt

livet känns lite lättare nu

eller lättare är väl kanske inte rätt ord: livet har inte varit tungt
däremot har Pernilla lidit av trötthet
Jag har varit trött när jag vaknat, trött när jag stigit upp, trött när jag cyklat till jobbet
trött under förmiddan, trött till lunchen och trött efter lunchen. När man tillslut kommit hem så har man varit så trött att man somnat i soffan och sedan sovit en hel natt!! Hur är det möjligt?
Egentligen tror jag att detta är ett återkommande problem
solen och ljuset kommer tillbaka såhär i början av våren
Å då reagerar min kropp och hjärna med trötthet
när jag i själva verket tycker att jag borde bli superpigg

Jag blir dessutom grymt arg!! Man tror att man ska få en riktig energi boost av solen och ljuset så det blir på något sätt ett dubbelt bakslag

MEN

Nu har det som sagt börjat vända. Jag börjar få tillbaka lite ork och lite pigghet. Ögonlocken känns lättare under dagarna! Nice.....

Trots trötthet så har det ju hunnit hända en hel del på sistone. Här kommer några pics:


Lina o Henriks bröllop i Bjästa (Ö-vik) Är de inte vackra så säg?




Henke, Damo och Eva på bröllopet. Vilken reunion!!




Åsså rally i Fällfors. Märk väl den australiensiska flaggan som sitter vid förarrutan

Kommentarer
Postat av: jossan

Kul att se de korten!

2009-03-12 @ 20:51:05
URL: http://yamahajossan.blogg.se/
Postat av: Carola

Damien har blivit äldre än sist jag träffade honom! Kanske inte så konstigt - det var ju rätt längesen!

2009-03-13 @ 12:19:52
URL: http://mammamuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0