Lördag

Igår var jag på den månatliga middagsklubben. God mat med kycklingpaj och glass-sandwich (hemmagjorda) !! Sen avancerade vi till övervåningen där vi spelade:




.....





ROCKBAND

vi rockade.... hmmm kanske inte så fett, men kul hade vi!! Vi lät illa, men skrattade mycket. Den enda låten vi ens kände igen var "Eye of the tiger" så därför spelades denna ett otal gånger.

Ikväll blir det fetfest. Johanna o Linda har fyllt/fyller 30 och har därmed anordnat fest i gröna villan på Nydala. Det ska bli skitskoj

fast

jag missar melodifestivalen (å fäller en liten tår)
Men jag måste väl säga att jag är rätt schalgernöjd då man fått se delfinalerna. Självaste grande finalen är ju inte så kul längre då riktiga ESC inte är samma sak längre

Kommentarer
Postat av: jossan

Jag håller med dej men gör tvärt om! Har inte hunnit se alla deltävlingar så är glad att barnen somnat i tid idag så jag får se finalen!!! :-)

2009-03-14 @ 20:53:45
URL: http://yamahajossan.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaa .. vad vi skrattade ... puh.. men övertygad är jag att Rockband är något för oss :)

2009-03-20 @ 20:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0