jag var med!

Jag släckte alla lysen. Kopplade från nästan all ström, förutom kyl, frys och väckarklocka i sovrummet. Spelade sen lite lite gitarr med massor av värmeljus tända. Sen läste jag lite i skenet av kandelabern. Å sen så..... somnade jag. Så jag firade faktiskt Earth Hour 1,5 timmar!! =)
När jag sen vaknat till sans tog jag hand om tvätten som var ren
kom ihåg att ställa fram klockan och gick sen och la mig

Sov en god natts sömn och har idag gått sista utbildningsdagen på BRIS! Nu är jag jourare på riktigt! Jag har till och med intyg! Det har varit en väldigt lärorik inlärningsperiod och nu fortsätter BRIS:andet med en massa intressanta samtal och chattar med barn från Sveriges alla hörn!

Kommentarer
Postat av: jossan

Du gör det så bra! kram

2009-03-30 @ 08:07:48
URL: http://yamahajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0