Ny telefon

Jag vet inte när jag började tjata om det här på min blogg
att jag ville ha en ny mobiltelefon

Min K750 har varit helt suverän, I JUST LOVE IT
men den har den senaste tiden haft en tendens att jävlas med mig
Joy-stick:en i mitten vill inte alls det jag vill
får ömsom träningsvärk och sprickor i höger tumme när jag försöker manövrera min telefon

Så jag har velat
som alltid
tjejen som aldrig kan bestämma sig

Jag hade i princip bestämt mig för en C905
supernajs...
MEN så råkade jag få syn på en walkman mobil med samma funktioner
där man såledels även får med walkman hörlurar

Mitt nyförvärv (i söndags) heter därmed W995
å ser ut nåt sånt här
W995
fast är alldeles i metall å sååå vacker

Ikväll flyttade det till o med in en FILM i min mobil
en film MED text
perfekt bild o bra ljud
fast i miniformat såklart
Helt super att ha på nattduksbordet ;-))

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va kul!! Vilken snygg "telefon"!! Har du över 8 megapixlar dessutom?? Nu är jag bara lite, lite avundsjuk på dig.

2009-06-29 @ 23:20:23
Postat av: jossan

coolt!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-02 @ 07:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0