30-års firande i några bilder

Här kommer ett liiitet axplock

Först det stora paketet som fick ligga o gona till sig över helgen som visade sig vara från svärföräldrarna:
den perfekta sitta-i-soffan-brickan



Moster överraskade tillsammans med kära mor o åt middag med mig på bemärkelsedagen. Hon hade med sig "Livslust", en vacker glasskulptur från Piiite!


Å dessa blommor som är sååå vackra. Inte bara levande utan även målade (av kär kollega)


Å sist för denna gång: en av de roligaste presenterna: en ukulele. Hade jag aldrig gissat :-))


Nu du brorsan. Nu har jag gett dig tips på vad jag redan fått ;-)
Det här med önskelistor är inge enkelt, å det VET du!!

lycka till... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0