Tillbaka i verkligheten

Åk aldrig till Thailand kortare än 3 veckor.
Jag har just tillbringat 2 underbara veckor i paradiset, men hade gärna sett att semestern där nere var minst en vecka till. Det kändes som ett "slag i magen" när man landade i Stockholm igår och såg snö på backen. Det var nästan så jag ville gömma mig på planet o åka tillbaka.

När man sen drabbas av ca. 2 timmars försening på Arlanda pga av tekniska fel i ett av Norwegians flygplan blir man inte på bättre humör. Jag var säker på att vara hemma i n n a n kl.22 igår kväll för att sussa sött i min egen säng, men så blev det inte. Jag var hemma ungefär klockan tolv istället, mer än lovligt trött och snurrig.
Å så himla kul är det faktiskt inte att vara på Arlanda!!

Nåväl, överlag är det ganska (?) skönt att vara hemma, tror jag.
Saknar dock möjligheten att gå till närmsta restaurang o ta en "full american breakfast" för typ 50 spänn, sen dra ner på stranden och njuta av vågorna innan man köper på sig lite ananas för svalkans skull. Sen lite shopping m e d prutning!!
Båtturer
Massage
Massor av god mat
Åhhhh.... varför ska semestern ta slut??


Kommentarer
Postat av: Jossan/Tobbesan

Ja,,, varför!!!??? Jag som drömt mej bort med dej varje dag! Visst gick resan fort! Hade velat ha en veckas längre passiv-semester också! Du är underbar!!! Välkommen hem! kram!

2009-01-21 @ 20:33:52
Postat av: Linda

Åh, vill tillbaka... :o



Jo, jag blev verkligen firad som en prinsessa - kan inte klaga. Gamling? din dag kommer också... ;P

2009-01-22 @ 22:13:26
URL: http://lindagosing.devote.se
Postat av: hanna

welcome back ;-)

2009-01-23 @ 23:48:16
URL: http://www.hobbes.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0