Städa livet?

Tillbaka i livet
som de flesta av er förstått så har det varit jobbigt att komma tillbaka till verkligheten efter semestern. Visst har man laddat batterierna, visst har man av Thailändarna lärt sig att "chilla" å allt det där

MEN

jag har ändå kännt mig ur form

Nån gång i slutet av helgen kom en liten vändning. Gick på bio med Johanna. Såg den sämsta film man kan tänka sig när man lider av en "sakna-Thailand-depression" nämligen Mammut. Filmen var långsam, tankeväckande o riktigt sevärd! Fast det var lite jobbigt att se Thaivyerna som man saknar såå mycket

Well well, det var trevligt med lite sällskap. Så kom då den nya arbetsveckan. Fullt sjå på jobbet, men rätt så trevligt! Redde upp lite katastrofer o det är kul att vara lite konstruktiv!

Igår kväll gjorde jag det absolut viktigaste. Jag var på Barbrogympan! Gud vad skönt!! Min kropp suktar så efter träning. Idag har jag ont i nästan hela kroppen och det känns så ljuvligt!

Vad menar jag med rubriken då?
Jo, städa livet, eller städa över huvudtaget. Jag har så äntligen kommit för mig att få klart här hemma. Städat bort julen, renbäddat i sängarna o annat kul. Det är så skönt när det är gjort!! Man rensar som huvut också på nåt sätt (om det är någon som förstår mig?)

Ikväll har jag även rensat lite på jobbet. Jobbade över några timmar med min närmaste kollega o chefen. Blev till på råga bjuden på maxmål!! Inte illa va!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0