Helg-vinter-allt väl

så!
Nu har äntligen Henke kommit tillbaka.
Ordningen är återställd
nu är det lättare att få saker gjorda

På jobbet är det fullt upp
jag skulle lätt kunna jobba 20 timmar per dag, men det gör jag inte
och jag är ändå inte sönderstressad vilket är VÄLDIGT ovanligt för att vara mej
undra om det är Thailandmentaliteten som fortfarande håller i sig

Såg på "På spåret" igår
där åkte de till Brisbane....
Brisbane kanske inte är så illa....

Hmmm.....
Laddar upp lite bilder från Brisbane från internet

Vid South Bank (igenom dessa har jag faktiskt gått...)



Floden som flyter genom staden. Ganska vackert va!?



"Performing Arts Complex", också det vid south bank var vi såg muiskalen "Saturday night fever" 


Kommentarer
Postat av: Jossan/Tobbesan

Jättevackert!!!



Yamahajossan ska börja blogga!!!!! Bättre sent än aldrig! kramar

2009-01-31 @ 19:07:36
Postat av: Tina

Du har blivit utmanad ;-)

Läs min blogg, mycket nöje ;-)



Kram

2009-02-03 @ 23:25:22
URL: http://mamalicious83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0