UTMANING

* Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)
* Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)
* Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
* Visa bilden på bloggen och skriv något om den .
* Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
* Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade







Min bild!
Det här är min kompis förstfödda. Lilltjejen påstod i helgen när jag träffade henne att hon är 3 år. Det har jag lite svårt att acceptera. Bilden är tagen i den lägenhet de då bodde i, i Skellefteå, när de lämnat mig "ensam" i Umeå.
Numera bor hela familjen i ett härligt hus i Frostkåge. Jag och lilltjejens mamma är fortfarande vänner, även om vi inte ses lika ofta nu som då.
En härlig bild med en härlig tjej med en egen Vilja... =)

Härmed utmanar jag:

Hanna

Jossan

Carola

Anna

Mamma

Sandra

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan...

Snart är du också så gammal att du titulerar dig som tant... Haha. Kram

2009-02-05 @ 12:42:34
Postat av: Mamma

Eftersom jag har en alldeles utomordentligt personlig oreda i mitt bildmappsystem, visade det sig att min mapp nr. 6 innehöll endast 4 bilder. Det medför ju att jag inte kan anta utmaningen, finessen har ju liksom tagit ut sig självt, kan ju inte uppfylla kraven. Sorry!

2009-02-06 @ 10:11:46
URL: http://lihedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0