Måndagsseghet

blogg.se är precis lika segt som jag
trycker på en knapp och lixom inget händer

har varit en hyfsad dag ändå. Känner att jag fått undan en del på jobbet, även om det hela tiden blir nya grejor, nya problem att ta tag i

Har just en "Herman"-kaka på gång i ugnen. Imorgon vankas det Tupperwareparty där jag står som värdinna. Verkar dock bli skandalöst lite folk som kommer. Jag som trodde att folk (som jag) gillar att gå på sånt där, surra lite, fika lite, shoppa lite... Men tänk vad fel man kan ha

Tog mig iväg på Barbro-gympan. Mycket välbehövligt!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Å jag som bokat in en syjunta imorgon! Annars kanske jag hade kommit på partyt! ;-)

2009-02-17 @ 12:25:50
Postat av: Anonym

Hej! Ja vad skönt att det inte bara är jag iallafall som känner av trögheten i blogg.se... även om det är en tråkig erfarenhet så känns de ju tryggt att det inte är uppkopplingen min som måste uppgraderas ;-).... take care i kylan! kram

2009-02-18 @ 21:27:19
Postat av: HannaÅBonnie

De var jag i förra inlägget... ;-)

2009-02-18 @ 21:28:31
URL: http://hundblogg.blogg.se/
Postat av: Cilia

Jag har ett vagt minne av Herman... Men jag har inget recept. Iofs så är jag ju ingen höjdare på att baka så jag skulle knappast fixa det ändå....

2009-02-22 @ 18:58:39
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0