Fredag

äntligen fredag.
Vilken lyx. Har just ätit "fin-middag" med ugnsgrillade rotfrukter, enrecote och tzatsiki.... mmmmmm
Nu njuter jag av lite skön musik och ska snart baka efterrätten som ska avnjutas till "Så ska det låta"

Imorgon ska jag ha SOVMORGON!!!!

Sen drar vi iväg på äventyr. 2 av tjejerna i innebandygänget som redan fyllt 30 år (vilka gamla människor ;-) ) ska firas. Jag kan tyvärr inte avslöja mer då jag är rädd att någon av offren läser min blogg och hela helgen är tänkt som en överraskning för dem!

Veckan har gått i värsta raketfarten.
Kan inte ens komma ihåg vad jag gjort
Jobbat massor
tränat lite
gått lite på stan
tvättat en bil

Lurats... kunde inte låta bli att luras den 1 april! (sorry) Å så vitt jag vet var det ingen som lurade mig, vilket jag är väldigt tacksam för, blåögd som jag är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0