Disputation

måste skriva några rader om varför jag varit frånvarande från bloggen så länge

det är nämligen disputation imorrn.
Ja, inte min disputation, utan Henkes

å vi har förberett en hel del. Planerat och fixat och trixat. Himla kul!
Har fått en massa energi, men känner att dagarna inte riktigt räcker till.
Försöker hinna med så mycket som möjligt på jobbet nu innan jag är ledig i hela 3 dagar.

Mitt i allt detta har jag påbörjat min BRIS-jour-utbildning.
Hela lördagen och söndagen utbildas jag vidare.
Väldigt spännande detta också.

MEN imorrn är det FEST som gäller.
Först en spännande disputation med opponent från Australien,
sen lunch på den anrika sävargården.
Därefter festförberedelser.... och slutligen FEST!!!!


Uppdatering kommer.....


.....


så småningom!!

Kommentarer
Postat av: Carola

Jag önskar jag kunda vara med på disputationen - du får hälsa Henke så mycket!

2008-09-18 @ 16:52:13
URL: http://mammamuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0