Middagsklubb

ikväll har jag bjudit på middag.
6 av mina trevliga jobbarkompisar kom över på middag. Varm- och efterrätt och även lite sällskapsspelande!!
Kul kul! Jag gillar mina tjejer.
Vi har påbörjat en liten s.k. "Middagsklubb" där man bjuder på middag samt även lämnar ut recepten på det man tillagat. Jag var nr.2 i tur och har därmed 5 delikata middagar kvar att se fram emot.
Dessutom är det ju lite trevligt att dricka lite vin och snacka lite skiiiit!!

Här kommer ett par bilder från själva dukningen!



detalj:



nu är  kl. 22.30 och jag har ett helt diskberg att ta hand om....
men det var det värt!!

Kommentarer
Postat av: Carola

Vad roligt!

Vad bjöd du på för gott?

2008-10-11 @ 08:58:12
URL: http://mammamuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0