Måndag?

Herregud.
Veckorna går såååå fort. Jag trodde det var söndag igår
men hux flux visar det sig att det redan är onsdag.
Veckorna flyger fram och helgerna rusar nästan än snabbare.

Uppdatering: I fredags var jag som sagt ut med några jobbarkompisar. Najs.
Lördagen åkte vi upp till Fällis! Åkte förbi far en sväng, sen slappade vi hemma hos mamma på kvällen
Söndagen gick i dopets tecken. Mitt syskonbarn upptogs i den kristna församlingen (eller vad det nu så fint heter)
jättekul att träffa mina tjejer! å resten av familjen!!
Min svägerska hade dukat upp med ett fikabord som inte gick av för hackor

Här kommer en liten bild från kyrkan.... hela familjen Jonsson/ Lind och den suveräne prästen!

Kommentarer
Postat av: Cilia

Bror din och Sloffsan ser ut som om de också skulle behöva lite vigvatten på sig. ;)



Och fy så ståutande mitt öra var - men jag var hemskt fin i håret. ;þ

2008-10-08 @ 22:08:35
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0