Jösses...

ja, vad ska man säga.
Idag är det hopp om liv.
I tisdags gick jag hem från jobbet, för jag orkade inte mer. Febern tog ut sin rätt i min kropp även efter 2 (!) alvedon och jag kunde inte tänka klart längre.
Så sen i tisdags vid 14-tiden har jag i princip varit sängliggande. Har inte varit utanför lägenhetsdörren och det är INTE kul! Jag har haft feber, toppade med 39,4 och det kan jag inte komma ihåg när jag hade sist. Sen har nacken och huvudet värkt en hel del. Halsen gör också ont på nåt konstigt sätt och idag täpps näsan igen trots nässpray, MEN idag verkar jag vara HELT feberfri och orkar vara uppe och röra mig.

Har till och med varit och satt på tvätt nu!! Halleluja....

Under sjukdomsperioden har jag legat framför tv:n, sett allt och ingenting. Har försökt sova, men det har varit svårt när kroppen värkt.
MEN jag har har hittat ett nytt ställe på internet tack vare min svägerska. Det heter www.geni.com och det handlar om att bygga upp sitt eget släktträd.
Hur häftigt som helst. Jag har en stor släkt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0