De två längsta veckorna i mitt liv

Förra veckan, rättare sagt i tisdags, blev jag sjuk.
Jag vet inte vad jag drabbats av. Fick i alla fall feber, ont i nacken och så lite förkylningssymtom.
Vidare drabbades jag av ögoninfektion i fredagskväll (som för övrigt fortfarande håller i sig)
Under den här veckan har jag hunnit haft rejält ont i bihålorna samt ganska mycket hosta och en del snuva.
Febern gav ju med sig rätt snabbt. Men man blev ju slut för det. Låg i sängen nästan hela förra veckan. Gick utanför dörren för första gången i lördags.
I måndags började jag så om att arbeta. Man kan ju faktiskt inte vara sjuk hur länge som helst. Men det har varit tungt att jobba också. Hjärnan vill som inte riktigt vara med , åsså tycker jag i ärlighetens namn lite synd om mig själv.

USCH USCH USCH

Det är i alla fall skönt att beklaga sig.

Sänder varma tankar till Johanna som räddat de flesta nätters sömn tack vare Mollipecten!! Tack tack!!
Apotekets försäljning av alvedon, nässpray och ögonsalva har stigit markant under denna period ... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0