Önskelista

jo, den är efterfrågad.
Å jag tänkte faktiskt göra en då min svägerska o mina syskonbarn föregått med gott exempel. Det är så mycket enklare att köpa julklappar om man får bra tips.

Så här kommer faktiskt några grejor jag kommit på att jag vill ha:

Parfym ( är lite förjust i Naomi Campbell )
Trosor ( hahaha, jag skämtar inte, vore väldigt bra med sköna funktionella trosor i typ strl. 42 )
Schampoo Balsam Duschcreme- prylar
Greys Anatomy - dvd ( inte säsong 1 som jag redan har )
Gilmore Girls - dvd ( inte säsong 1 som jag redan har )
Fotvård ( presentkort )
Softshell brallor
Body butter

tillägg kan komma att göras när jag kommer på nya saker...


Nu vill jag utmana kära mor, bror o Henke att göra samma sak som jag: nämligen skriva önskelistor....
TACK !

Kommentarer
Postat av: Carola L

Tack :-)

2008-11-20 @ 20:38:39
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Postat av: Anna

Sen när fick du storlek 42 på din rumpa?!?!

2008-11-20 @ 21:26:02
URL: http://cykerkaka.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha - inte omöjligt att vi ses om månad. Julshopping i storstan kanske? :)

Tror jag ska följa ditt exempel och skriva en önskelista. Det är lite märkligt egentligen - det är så mycket som jag vill ha men ändå har jag inget att önska mig... :o

2008-11-20 @ 21:52:13
URL: http://lindagosing.devote.se
Postat av: Anna

Haha men Pernilla du kan ju omöjligt ha större än 38/40?! Det ser då inte ut som det i alla fall :)

Jag har ju en rumpa utöver det vanliga och den är storlek 42 minst :)

2008-11-22 @ 09:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0