November

Har just lagt in en storbeställning från Panduro
Som ni alla vet är jag egentligen ingen pyssel-människa, men skulle bra gärna vilja vara
Nu har jag tillsammans med några jobbarkompisar beställt en massa julgrejor att pyssla med. Vi kommer om ett par veckor vara här hemma hos mig, baka pepparkakor, dricka glögg och pyssla tillsammans, Förhoppningsvis får jag lite bra idéer...

Vadan rubriken "November" ?
Jo, igår när jag skrev datumet i en avvikelserapport på jobbet så skrev jag utan att ens fundera 17/10. Tyckte inte alls att det var konstigt. Någon gång i mitten av oktober brukar ju den första snön komma. Dessutom är det läääänge kvar till jul och Thailandresa. MEN slutligen insåg jag att något var fel. 10 skulle vara 11 och vi har redan gjort hälften av november månad. JÖSSES....

så nu kan det vara dax att beställa lite julpyssel från Panduro så man kommer i stämning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0