mardröm

Jo jag hade en riktigt otrevlig en i natt. En sån där riktigt hemsk. Jag vaknade upp just efter att mördaren kommit in i rummet och skulle ha ihjäl mig. Ni känner kanske till känslan just då man vaknar. Jag har skrikit (för allt vad mitt liv var värt, fast bara i mitt huvud) och vaknade upp med ett skenande hjärta. En sån sak kan lätt få natten förstörd.

Fast jag lyckades, hör och häpna, somna om ganska snabbt....

Men hade ytterligare en otäck dröm just när väckaren (läs mobiltelefonen) ska till att ringa. Här skulle en organisation sätta fast en skrämmande kille. Organisationen hade gjort en sån där profil ( som ofta görs på tv ) som det skulle gås ut med, åsså skulle grabben sättas fast kl.16. Man gick ut med profilen, polisen ligger i bakhåll och man lyckas inte fånga killen. Så nu är den hemske fortfarande lös och han vet att alla är efter honom. Då är det dubbelt så illa på nåt sätt.

Usch usch usch. Dessa drömmar har som följt med mig hela dagen.

Till råga på allt kommer jag till jobbet och Lotta har drömt om mig, att jag kört sönder hennes Volvo

(en hektisk natt =)  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0