Frisk...

sakta men säkert börjar så krafterna återkomma

Jag skrev för några inlägg sedan att jag tänkt gå på Iksu, så blev det inte. Vi tog istället en skön promenad vid Nydalasjön. Vår såkallade "Lilla Nydala-rundan" på ca. 5 km.

MEN igår testade jag kroppen. Jag gick till Iksu och sprang lite. Det var skönt o gick faktiskt över förväntan. Men guuu vad slut jag blev. När jag kom hem orkade jag knappt duscha. I sängen, när jag skulle sova, började jag "koka". Ni kanske känner till känslan när muskler, hjärta o lungor fått sig en rejäl omgång o man tror att man lider av feber. Slutligen somnade jag ifrån detta och vaknade idag med träningsvärk....

Å nu kan du tro att man kanske hade träningsvärk i typ lår, vader eller rumpa som man borde få om man sprungit. Men icke

Pernilla får träningsvärk i magen! Mycket intressant. Måste ha med min löpteknik att göra =)

Idag var det så dax för återpremiären av Barbro-gympan. Det gick också över förväntan. Tog det ganska lugnt med flit. Å slut blev jag. Men nu har verkligen kroppen fått sig en genomkörare.

För att få känna mig ännu friskare gick jag o la mig i solariet en liten stund. Nu ska sjuk-albyl-vitheten väck.
På någe vis känner jag mig friskare om jag får lite färg på mig. Både friskare o lite fräschare.

Igår renbäddade vi i sängen. Så nu är örngottsbacillerna väck och jag är härmed friskförklarad!!

Kommentarer
Postat av: JOSSAN

Vad härligt det låter!!! Jag har också varit in å tränat idag:-) Skönt!!! Nu ska jag slappa tills barnen ska hämtas på dagis! (2h) kramar /J

2008-11-11 @ 11:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0