Sommar

Jo, det är sant.
Sommaren är faktiskt här
om än tillfälligt

Jag var tidigare så fördömt avundsjuk på min kompis som är i Australien,
men nu har den avundsjukan lagt sig lite.
Här i kalla blåsiga Umeå är det nämligen nästan 20 grader varmt och när det väl blåser så kommer det som en välsignelse.
Igår var jag och storhandlade.
Hittade två fina dynor att komplettera utemöblerna med
jag fann även en snygg duk som min kära mor ska få sy om till 4 panellängder att sätta upp i vardagsrummet.

Numera sitter jag alltså på vår balkong i bara bikini och läser och njuter
Igår intog vi vår första middag på våra nya dynor....

Tja, vad ska jag säga?
Livet är rätt skönt
och jag har sett musöron på björkarna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0