KENT

Ska försöka sammanfatta Kent-konserten!

Förbandet var förbannat dåligt: "familjen" hette det nog!

KENT var otoligt bra!!

(Bra sammanfattning va!?)

Skämt åsido!
Spelningen började med en imponerande soluppgång. Så mäktigt och så vackert.
Sen fortsatte hela konserten i samma stil.
Vacker melodiös musik. Har tyvärr inte lyssnat så mycket på Kent, så jag kände bara igen ett fåtal låtar, men kunde trots detta njuta av alla låtar. Man bara slöt ögonen och lät sig ryckas med!
Laserstrålarna var effektfulla!!
Det var inte mycket snack under spelningen, men det gjorde inget. De lät musiken prata istället.
Nu måste jag nog köpa några fler kentskivor

Mitt under spelningen får jag det ultimata glada beskedet att Skellefte gått till slutspel!

GRATTIS SKELLEFTE AIK!! Man blir lite stolt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0