GLAD PÅSK!!

Skärtorsdag och nu har väl påskhelgen börjat på riktigt.
Denna påsk ska jag mest arbeta och tjäna stora pengar. Storhelgstillägget är nämligen ganska bra och jag hoppas på en ganska bra hacka.
Mitt i allt arbetande hinner jag träffa Jess och ungarna. Det ser jag storligen fram emot.

En annan glädjesak mitt i allt detta är att Duka äntligen börjat sälja Rolf Berg-påskkärringarna igen. Jag har frågat efter dem i flera år nu och äntligen har jag kunnat dryga ut min samling med ytterligare en!!

image59

Den gröna till vänster är årets inköp!

GLAD PÅSK än en gång!!

Kommentarer
Postat av: Hobbe

GLAD PÅSK du med ;-)
men nog måste jag tillägga att den till höger var ju allmänt mycket sötare. Men är man påsktant behöver man väl inte se söt ut. Dom har nog missat hela världens dagens mode - lyckos dom!

2008-03-20 @ 09:30:03
URL: http://www.hundblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0