FLYT

I helgen ringde min kompis Linda från Ö-vik! Hon meddelade den glada nyheten att JAG vunnit biljetter till Kent!
Helt otroligt!! Jag brukar väl aldrig vinna nåt...

Idag dök de upp i brevlådan, biljetterna alltså. Jag var lite orolig att hon läst fel =)
image51

På torsdag drar så jag och Henke och ser Kent i Övik!!!
En lite för tidig födelsedagspresent till honom!

I övrigt var det också en toppenhelg. Jobbfest på fredan. Stan på lördagen och en trevlig melodifestivalkväll med Johanna och Micke. Söndagen bjöd på en massa Vasaloppsåkande samt lite träning!

Jag är rätt nöjd med klippningen, men lite konstigt känns det att återigen ha lugg.

Jossan: Är det verkligen så att du minns mig med långt hår, eller förväxlar du mig med någon annan ??  =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var ju väldigt länge sen man såg dig med lugg. Har du inget nytt foto att lägga in i bloggen?

2008-03-04 @ 19:25:21
Postat av: Jossan

jag har nog till o med bildbevis...

2008-03-04 @ 22:12:27
Postat av: jossan

från tiden då du bodde granne med mej!:-)

2008-03-04 @ 22:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0