Några biler

Jag har ju haft rätt mycket för mig på sistone, men tyvärr alldeles för sällan haft kameran med mig.
Här kommer i alla fall några få bilder från de senaste veckornas begivenheter:


En av Trassels favoritsysselsättningar, bita tag i filten, vira den gång på gång så den blir som en kulle och sedan demonstrativt lägga sig på kullen. Hur gulligt som helst!


Sen kommer några bilder från Carlshemsskogen där jag hade mitt födelsedagsfirande den 14 juni när resten av världen satt hemma och såg på fotbolls-EM.


Micke roar (roas av) Trassel!!


Johanna har blivit Tarzan!!



Och till sist kommer ett par bilder från självaste födelsedagen när jag fick besök av goda vänner och åt en massa fika!!

Minsta besökaren Emilia med mamma, tillika jobbarkompis till Pernilla, Tina



Johanna hade åkt ända från Frostkåge för att komma ner och hälsa på.


Henrik med födelsedagspresenten på födelsedagsmorgonen. Gissa vad det är!

Kommentarer
Postat av: Hobbe

Grattis Perne ;-) Hoppas du fick "the letter" ;-)

Kul att se lite bilder från umeschtaaan! Vi ses ju på hemsöborna snart ;-)

2008-06-24 @ 21:04:11
URL: http://hundblogg.blogg.se/
Postat av: Carola L

Ny tävling i bloggen :-)

2008-07-09 @ 16:32:53
URL: http://mammamuh.blogg.se/tavla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0