Det har

varit ganska mycket de senaste veckorna.
Mycket jobb!!
Idag är det fredag. Jag börjar jobba kl. 13 och jobbar fram till 21.30.
Imorgon jobbar jag mellan 7-14, sen kommer en härlig slapparvecka.
Jag har med flit lagt ett "slött" schema på jobbet för att kunna närvara så mycket som möjligt på en sommarkurs jag anmält mig till.
Jag kommer även få celebert besök. Jessica kommer hit! (Det är för övrigt hon som "lurat" med mig på sommarkurs)
Äntligen får jag träffa henne. Det var alldeles för länge sen sist.
Jag har visioner om att kunna dra på stan och slappa med henne.
Sitta på balkongen och mysa och snacka om livets alla aspekter.

Veckan har inte bara inneburit jobb utan även:
Träning (body pump som gav mig en grym 3-dagars lämmenhet)
Bak (jag har tänkt bjuda på en massa fika på söndag ;-)  )
Trassel !  (Rastande av hund, härliga promenader)
Fotboll (För den som missade det så vann Sverige sin första match i EM!!)

Tja... fullt upp som sagt.
Trevligt, fast jag hade nog kunnat skära ner lite på arbetandet ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh.... vad det ska bli skoj att vara med dig i veckan! Vi ses snart.

2008-06-13 @ 12:52:12
Postat av: Carola L

Grattis på födelsedagen!

2008-06-15 @ 00:07:14
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Postat av: Emma

Halloj Pernilla, nu har jag hittat till(baka) till din blogg, skojigt...Alla andra sover här i TX klockan snart 23.30 men jag passar på att säga GRATTIS till dig eftersom det är redan söndag morgon hemma i Sverige. Vi hörs snart, Många Kramar fr Emma

PS kommer du inte tillbaka hit snart...saknar dig...DS

2008-06-15 @ 06:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0