Semester - sommar - sol !!

Livet är väl skönt ändå!
Som jag sa till Henke för nån dag sen: "Jag trodde jag skulle sakna jobbet, men det gör jag inte..."
så himla skönt det är att vara ledig. Jag skulle kunna vara ledig jämt!! =)
Under min semester har jag hunnit med så himla många äventyr.
Här kommer några få bilder i alla fall!

Henke tränar med värnet på Jamtli i Östersund



Vår tältplats vid Trondheimfjorden i Storsand



Vy från Nidarosdomen i Trondheim



En trip med Svennerstams husbil upp till Barsta vid Höga Kusten


Linda käkar Langos på Trästocks i Skellefteå



Kusinen Kicki fyller 40 !! Mamma Kerstin och resten av tjocka släkten uppvaktar

 

"Min Sofia" får träna med några av tjejerna ur Brasiliens damlandslag!!


Det var ett axplock i alla fall!!
Hoppas alla ni mår gott i sommavärmen.
Idag ska jag förhoppningsvis bada lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0