UTMANINGEN

Jag har alltså blivit utmanad av Sandra.
Reglerna är sådana:

Länka till den som utmanat dig
Berätta sju sanningar om dig själv
Utmana sju personer
Lämna ett meddelande till dem du utmanar.

7 sanningar om mig...

1. Jag bara hatar saffran! Påminns om detta varje lucia när det ska bakas lussekatter och alla affärer stinker av denna vedervärdiga krydda.

2. Jag kan böja min tumme över samma hands pekfingerknoge.

3. Jag har fortfarande (efter 15 år) kvar tandställning!

4. Jag har klarat av Tjejklassikern och är mäkta stolt över detta!!!

5. Jag hatar mattor! Av de enkla anledningarna att de är i vägen, det blir jobbigt att städa, de samlar damm och oftast är de inte så snygga. För närvarande har vi trots detta 4 mattor som jag känner fyller sitt syfte. Till exempel mattan i badrummet som är såå skön att ställa sig på efter duschen!

6. Ibland har jag en hemlig dröm att blir statsminister, alternativt socialminister, bara för att kunna fördela Sveriges resurser på ett mycket mer effektigt sätt!!

7. Jag tycker det är svårt att komma på hela 7 sanningar om mig själv, men ska försöka komma på en sista grej...
En STOR dröm jag har är att se R.E.M och jag tyckte att de på nyheterna i morse sa att de skulle komma till Sverige. Å då vill jag sååå gärna se dem!!

Nu utmanar jag
JZ i Lule
Hobbe I Byske
Lindagosing i Pite
Mammamuh i Öjebyn
dq i Norrfjärden
Sulo, min sambo

åsså hoppas jag att min kära
mor påbörjar en blogg. Hon är nämligen numera nästan konstant uppkopplad i cyberrymden!

Kommentarer
Postat av: Mamma

jo du nu har jag startat min blogg-sida. Men då återstår att se om det blir nåt riktigt med den. Du kan kolla på
lihedman.blogg.se

2008-02-13 @ 11:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0