Helgen i några bilder


Den forsta bilden är tagen med min mobil, därav den tveksamma kvaliten. Den foreställer Clara, Anna o var gigantiska snogubbe med bara 2 bollar. Bollar rullade av nyfallen blotsno blir vääääligt tunga och jag tyckte att jag o Clara var ena mästare da vi fick ihop denna kille!! Detta en sen sen fredag natt efter en kollosalt trevlig middag hemma hos Clara.
Snon som vräkte ner forsvann givetvis till lordagen o forvandlades till is och halka....och var mastodont snogubbe blev mordad av en traktor...


Bild nr.2 är nagra av de julkort som jag gjort den senaste veckan. Idag fardigstallde jag de sista jag tankt skicka. Var och shoppade lite julklappar pa mariedal igar ocksa som till viss del blivit inslagna. Sa helgen har innehallit mycket julstok och julpyssel.

Sa efter julkonserten vi var pa i afton i Alidhems kyrka sa fotade jag mina tomtar i vitrinskapet (en liten request fran kara mor)




Sa har ar alla de Rolf Berg-tomtar jag samlat pa mig, fatt som julklappar, de senaste aren. Rolf Berg, som jag for ovrigt lart mig kommer fran metropolen Torshalla.... (Sag Martin, hur kan jag veta det?? )



forlat ett litet konstigt inlagg da inte mitt tangentbord vill fungera... de bokstaver som i vanliga fall har prickar over sig vill inte funka....


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för Rolf Berg-uppdatering. Det här med prickar som försvinner, hände mig för ett tag sen. Det rättade till sig när jag stängt ner apparaten, och startat om den. Jag hade tryckt på "fel" tangent, så den övergick till Engelska språket.

2008-12-15 @ 10:14:04
URL: http://lihedman.blogg.se/
Postat av: Carola L

Pysselpernilla!



I år blir det inga julkort alls för vår del, men vi har pysslat lite med annat i stället.

2008-12-17 @ 09:26:37
URL: http://mammamuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0