Regn regn regn

Riktigt höstväder ute idag.
Regnigt och grått.

Då passar jag på att göra det jag gör allra bäst.
MYSER!!
Har just ätit frukost och läst tidningen.
Nu har jag tänt alla smålampor och en massa värmeljus.
Det finns en liten baktanke också. Om jag tänder en massa värmeljus så kanske det blir varmare inomhus. Blir det varmare inomhus så kanske en del av fukten försvinner. Det är olidligt fuktigt just nu. Blöta kläder och handdukar som hänger i vårt badrum torkar ALDRIG.

Nu när ljusen brinner så tänkte jag perkulera lite kaffe och ta fram Liza Marklund-boken och bara läsa ett tag.
Vid 13 ska jag till jobbet.

Hoppas ni också passar på att mysa och tända smålampor när de äntligen gör av sig!!



En inspirationsbild jag hittade på nätet....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Trevligt se att det går göra något vettigt i detta bedrövliga väder. Din tanke om torrare luft, är nog inte helt fel ute. Håll i myskänslan, och ha det så gott!!

2008-08-21 @ 10:13:06
Postat av: Carola

Jag säger bara luftavfuktare s och idag skinar solen

2008-08-22 @ 09:03:48
URL: http://mammamuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0