Fredag kväll

gomiddag på Lottas

Hulken på TV

Sovmorgon imorgon!

Ganska skönt va!?

I övrigt lite rastlös. Har just läst ut den senaste boken "Den 777e mannen". Ganska läsvärd om intresset finns....
Så nu var jag tvungen att beställa lite nya böcker på AdLibris. Tack för AdLibris. Finns inget smidigare. Får 3 bra pocketböcker hemskickade för det ringa priset av 110 spänn!

Har du något bra boktips för övrigt??

Nu (?) eller om en liten stund ska jag nog lägga mig och sova.

Du får nog mer uppdateringar på söndag då vi avverkat vår eminenta OS/Kina-fest!!

Kommentarer
Postat av: jessica

Agneta Sjödin, En kvinnas resa & Roslund och Hellström med boken Flickan under gatan är två bra tips. Hoppas er Kina fest blev lyckad. Jag väntar på bilder och kommentarer. Kram

2008-08-17 @ 11:58:37
Postat av: Sofie

"Den bortglömda konsten att bevara en hemlighet" skriven av Eva Rice. En "feel good" bok, tjejig och bra.



Ligger hemma framför tv:n och har feber och ont i halsen, inte bra. Men det är ju OS på TV så livet är ganska bra ändå.

Kram

2008-08-17 @ 13:53:31
Postat av: Mamma

Söndagen är snart slut!! Var är uppdateringen??

2008-08-17 @ 20:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0